سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir

بازیگران سینمای ایران هنگام دریافت جایزه از جشنواره فجر سی ام روی صحنه چه گفتند؟

بازیگران زن و مرد سینمای ایران داز نسلها و طیفهای مختاف بازیگری امسال در بخشهای مختلف جشنواره فجر برنده دیپلم افتخار و سیمرغ بلورین شدند. گزیده حرفها و جمله های بازیگران روی صحنه و هنگام دریافت جایزه جشنواره سی ام فجر را اینجا بخوانید:

+ سعيد راد پس از دریافت ديپلم افتخار بازي در فيلم سينمايي «گيرنده» گفت: خوشحالم كه پس از 38 سال كه روي صحنه رفتم با افتخار اين جايزه را دريافت مي‌كنم. من تازه مي‌خواهم كارم را شروع كنم و خدا به من ياري دهد.

+ مهناز افشار پس از جايزه‌ بازیگری برای «برف روی کاجها» ضمن تشكر از داوران و یادآوری کار خوب و دشوار پیمان معادی بيان كرد: از صميم قلب مي‌خواهم كه اگر سليقه‌هايمان يكي نيست با احترام و متين در كنار هم كار كنيم و درها را به روي يكديگر نبنديم.

+ رضا عطاران پس از دريافت جايزه‌ بهترین کارگردانی ضمن تشكر از هيات داوران گفت:‌ دوست داشتم در بخش مسابقه سينماي ايران فيلم «بي‌خود و بي‌جهت» نامزد شود اما نشد پس برای خودم خوشحالم!

+ ناصر گيتي‌جاه پس از جایزه بازي در فيلم «خوابم مي‌آد» عنوان كرد: از تمام افرادي كه براي اين جشنواره زحمت كشيده‌اند تشكر مي‌كنم، از هيات داوران كه بعد از 60 سال من را قابل دانستند نيز متشكرم.

+ يكتا ناصر كه سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل زن را براي فيلم سينمايي «يكي‌ مي‌خواهد باهات حرف بزنه» دريافت كرد، در سخناني گفت: خوشحالم سيمرغي را مي‌گيرم كه هميشه آن را از راه دور مي‌ديدم. از آقاي منوچهر هادي كه به من اعتماد كرد، تشكر مي‌كنم.

+ اكبر عبدي پس از دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل مرد براي فيلم «خوابم مي‌آد» ابتدا از هيات داوران تشكر كرد و گفت: دريافت اين جايزه براي من خيلي دير شده است. اين سيمرغ براي من مانند كسي است كه در 60 سالگي بچه‌دار مي‌شود. اين سيمرغ را بايد براي فيلم «اي ايران» ناصر تقوايي كه فهيم‌ترين كارگردان سينماي ايران است مي‌گرفتم. «اي ايران» دو سال طول كشيد و من براي بازي در آن تنها 195 هزار تومان حقوق گرفتم اما اين فيلم به بخش مسابقه هم نيامد، يا سيمرغم را بايد براي فيلم‌هاي «هنرپيشه» يا «آدم برفي» مي‌گرفتم. من همه زندگي‌ام را مديون عبدالله اسكندري هستم و دستش را مي‌بوسم. وقتي هر كس در خيابان مرا مي‌بيند و مي‌خندد و يا دو نفر به واسطه من با هم آشتي مي‌كنند من در حال گرفتن سيمرغ هستم. تهيه‌كننده «خوابم میاد» تاكنون يك زنگ هم به من نزده است. ايشان معتقد بود كه مي‌توانيم به‌جاي نقشي كه من بازي كردم، يك پيرزن را بياوريم و دو ميليون تومان هم به او بدهيم و در واقع چون پيرزن نداشتيم من اين نقش را بازي كردم.

+ هنگامه قاضياني پس از دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر زن براي فيلم «روزهاي زندگي»، ابتدا از هيات داوران تشكر كرد و گفت: امسال سال بسيار سختي بود و حتي رقباي من بازيگران معتبر سينماي ايران بودند. از هيات داوران سپاسگزارم كه به راه سختي كه در پيش داشته‌ام توجه كردند، همچنين از آقاي‌ باشه‌آهنگر براي فيلم «بيداري رويا» و پرويز شيخ‌طادي براي «روزهاي زندگي» تشكر مي‌كنم.

+ بهناز جعفري كه براي «تلفن همراه رييس‌جمهور» در بخش بازيگري تقدير شد از مهدي هاشمي و گلاب آدينه قدرداني كرد.

+ هيات داوران سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، سيمرغ بلورين بهترين بازيگر مرد را به فرهاد اصلاني براي مجموعه فيلم‌هايش در جشنواره اهدا كردند كه دختر اصلاني به جاي او اين جايزه را دريافت كرد.



( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.